Om en månad...

...från idag fyller jag år :)

Eftersom min mamma är min flitigaste läsare (?) så skriver jag en liten önskelista här :)

* Electrolux Ergorapido svart


 * Armbandsur Ur & Penn 500 pix

* Pall som jag kan ha i klädkammaren...behöver nå de högre hyllorna nu. Nåt som man inte trillar ner ifrån eller får svindel av :/

* Tillbringare, Boda Nova Joy 229:- (dricker ohyggligt mkt isvatten med citron numera)


* Måttsats.....sån med dl, msk osv.....råkade massakrera den vi har när jag gjorde morrongröt....hur jag lyckas? bra     fråga...
* Presentkort på H&M, behöver större kläder....
<----Svensson

Kommer inte på nå mer....faktiskt....


Idag har man jobbat, varit skittrött :( Sen att ett helt gäng kunder sög ur musten ur mig å mitt tålamod gjorde inte saken bättre. Så ja, jag har varit rätt sleten å sur idag, men hey jag har väl lika stor rätt som alla andra?!? Bara för att jag aldrig nånsin annars är sur behöver väl inte betyda att jag inte KAN ha en dålig dag...
Blev rent förbannad när det påtalades oxå...sådeså
8,5 timmar igår, 8,5idag...10 imorrn... sen 8+9+8,5 SEN är veckan över
(52 timmar cirkus sådär.... ) Nästa vecka är lika pissig

Jag vill säga upp mig...NU

Haft lite myskväll här med hjärtat...tackålov. Nu är han nere en snabbis på kontoret igen. Helt sjukt... han var hemma strax innan nio å nu är han redan tillbaks :(

Ska va uppe sent idag för å vända tillbaka sömnen lite, behöver ju inte gå upp kvart över 4 imorrn ju....så det blir lite peach melba-glass här å slötittande på teve

mys




Kommentarer
Postat av: Lajzan

konstigt nog kände jag mig lite träffad där!? ;) Solly!

Vanesak kanske,, fast har verkligen aldrig sett dig såå himla gaalen tösabit utan att egentligen veta varför ;)

Men tycker om dig iaf :)

Ses senare!

Kramkram

2008-08-13 @ 10:28:07
URL: http://lizzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback