Periodare...

...just nu är jag återigen inne i en smoothie-period.

Börjat smådricka lite kaffe igen ;)

Härligt å va ledig en fredagkväll med hjärtat :) Får se vad vi hittar på, ska höra med "grannarna" i 29an vad de har planerat å om de har lust å se nån film eller så.
Men för att jag ska va människa (har vart vaken sen kvart över fyra = öppnat idag) får jag nog vila en stund nu.

Fått en kjol av Linda från Oasis...det är egentligen inte en grav-kjol men funkar skitbra som en å är faktiskt riktigt riktigt skön :) Så tack Linda för lånet (?)
Jag är ju egentligen inte nån kjol/klänningmänniska...men funkar iaf här hemma å lufsa i :)

Nu ska jag småslumra en snabbis i soffan

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback