Tuddiluuu....

Väcktes halv sju...gick upp halv tio...sånna mornar gillar jag ;)
Det dumma är att dagen går så inihelvete fort :( Snart dags att hoppa i jobbkläder å bege sig....fiiiifan....
Idag har jag slagit in presenter till bröllopen...fick en surprise (inte för mig) i brevlådan idag oxå. Kalas!
Gjort ett storkok soppa (behövs då jag utan dåligt samvete kränger i min tre portioner i ett nafs....ajabaja!) och nu har jag å Lizan varit å bättrat på brännan. Lill-sudd gillade inte alls (?) det idag utan låg å kickade satan...läbbigt! Men efter en stilla dag igår var det skönt å känna lite liv i kassen idag igen.

Shit...fatta att det är imorrn... har känts som en evighet fram till bröllopen men nu jäklar är det dags!
Har försökt skriva ut mina viktiga papper men skrivaren har strulat för mig...så typiskt!
Får be Mange kolla så inget fastnat i apparaten...

Näe, ska väl hoppa in i duschen å fräscha till mig lite.

Kneg å jag vill INTE mer


Kommentarer
Postat av: Jenny

JA imorron e d dax!!!! =)

Overkligt men glada som fasiken =) Ikväll ska vi BARA mysa ;)

2008-08-07 @ 17:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback