Ur funktion

Fyyyförihelvete vilken kväll det blev igår....jag var nära lipen stundvis....jag klarar inte riktigt av stress just nu :(
Tålamod för högljudda jäkla folla-fjortisar har jag då definitivt inte heller...
Så idag känner jag mig helt ur funktion....

Tror inte det var nåt taktiskt drag å lägga stor-städning å tvätt på min lediga dag heller....ont i ryggen som faaan :(

Nu ska jag hoppa in i duschen....brunch på The Tivoli står på schemat idag med en bunt andra mamas-to-be :)
Mange tycker jag är tuff som vågar mig på å käka med vilt främmande, men hur lär man känna folk om man aldrig vågar ses?
Tycker det ska bli skitkul med väntabarn-gympan oxå.... jympa å flodhästar :)

Dusch var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback