Dagarna flyger, näst sist ut...

Oj... jag brukar ju ha en liten sammanfattning av året som gått!
Veti17 vad jag gjort i år egentligen?
Allting nu räknas som före eller efter Edvin, där det viktiga nu är efter såklart.

Sitter å kollar på Waterboy ;) söt film
Har en liten skrutt sovande på min mage, ska väl snart ta en kvällspromenix med 29orna tror jag. M är iväg å kikar på nåt med P...
Planerna för morrondagen är få, skönast så. Hade gärna varit i småland om det inte varit så långt å bökigt att köra. Mormor och morfar firar 60-årig bröllopsdag imorrn nämligen. Men vi åker troligen hem till den 10e då syssling Nils ska döpas.
Fått hem papper hit om att fylla i lillemans namn oxå, så nu ska vi bara komma överens om ifall Carl/Karl ska stavas med c eller k ;)
Å så har han fått sitt pers.nummer oxå...den lille skåningen!



Morronmys med pappsen
Gymmar i mitt nya gym som jag fick i julklapp av kusin Lukas :)

Nu vaknade blogg-marodören ;)

Ciao!





Kommentarer
Postat av: Icka

Det är nästan lite finare (och snobbigare) med C!! =) Fast vi stavar Karl på Oscars andra namn, bara för att de två gubbar han är döpt efter stavade så! Gott Nytt År!

2008-12-30 @ 20:12:50
URL: http://ickson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sicken liten sötis!! =)

Carl stavar vi Elias andranamn...

2008-12-30 @ 20:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback