Dagen till ära...

...har jag "klänning" på mig :) Nja...tunika kanske, men iom att man drar en lite större size än vanligt blir ju oxå längden ein bisschen längre. Tunika och svarta leggins, var fin sa Mange :) Då blir man lite glad....händer inte ofta att man får komplimanger direkt.
Mer än att jag är en söt fetis ;)

Lucia alltså, 13 december. Såg ett litet lussetåg på Tv4, det är väl närmast lussefeeling jag har. Käkat skinkmacka till frulle å herrejävlars vicken halsbränna :( Men det får det vara värt.


Har tvättstugan mellan 11-15 idag... Mange har åkt å jobbat nån timme å kommer sen hem med nåt rackartyg till dator som ska stå här så han ev. kan jobba hemifrån ifall Jesusbarnet tänker komma ut innan den 19e då det är deadline med jobbet.
Nån stalledräng tror jag inte det blir iaf... men jag ska aldrig säga aldrig, det blir ju ALDRIG som jag tänkt vad det än gäller.

2,5 julklapp klar
0,5 födelsedagspresent klar

Tänker inte kommentera Idol för jag såg inte skiten...haha...dessvärre var ju han-som-vann med på Tv4. Visst han sjunger bra å är en bra artist redan, men jag TÅL INTE att höra och se honom prata. Blir lite för mkt för Svensson.

Nähä, nu ska jag hoppa in i duschen...sen kanske man skulle ta å baka sig nåt gott? Ikväll blir det härlig "lussebuffé"....nope....men tacos! ;)


Duschen nästa!

Favorit i repris:

(Känsliga eller på annat sätt kinkiga, tråkiga eller urbota dumma personer kan ju ge fan i å klicka upp bilden större dådå)


 



Kommentarer
Postat av: Fia

Jag har sett en webbis!

Grattis söt!



Tusen kramar till er!

2008-12-16 @ 21:24:30
URL: http://fianactually.blogg.se/
Postat av: Anonym

Längesen det var någon aktivitet här så jag googlade mig fram till webbisar!! Stort grattis till lillkillen! =) Hoppas allt är bra med er 3! Kramar!

2008-12-16 @ 21:30:02
Postat av: Icka

Det var jag som var anonym!

2008-12-16 @ 21:36:20
Postat av: Fia

Haha! Det är inte bara jag som googlat webbisar ser jag! Grattis till söten!

2008-12-17 @ 17:00:29
URL: http://fianactually.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback