En liten "bloggförbannelse" har drabbat huset ;)

This blog is cursed...haha... så fort jag sätter mig och skriver en rad eller två så är det en liten kille som vaknar och vill ha boppe, ny blöja eller bara lite mama-love. Det slår ALDRIG fel...

Så för att jag inte ska missa att skriva något (och slippa radera i onödan) så ska jag vara så jäklars pedagogiskt upplagd att jag gör en lista med stödord på sånt som jag vill skriva om...så att det inte glöms bort!

  • Flyttstädarnatten
  • Vattenavgång
  • Irrationellt beteende
  • Da förlossning
  • Jordskalv i Skåne...å herrejedamej då
  • Edvins första dagar
  • M&M&M på besök
Tar vid där jag slutade sist...där den "riktiga" bloggen avstannade.

Söndag:
Satt här hemma och blev allt argare och argare. Sambon kom aldrig hem ju! Vid halv två skickade jag ett argt sms och på två röda var han hemma iaf...Hade haft cirkus i magen sen elvasnåret då jag var på g å natta mig. Ett jäklars hoolabaloo som gjorde att jag småkved varje gång man fick en buff i revbenen och en kick i magen...
(gissa vem som nu vaknar?!? jepp...slår som sagt ALDRIG fel.... --> paus)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback