Huggorm

Ätit sen middag nu precis. Tråkigt att både laga mat å äta när man vet att hjärtat sitter kvar på jobb :(
Lägligt nog har de beordrad semester mellan 19/12-12/1, men tid
en nu innan dess är tydligen hektisk då det är bauta-leverans den 19e.
Jag som har sånt närhetsbehov just nu :(
Kiddo!! Kom nu så pappa kan va hemma å krama mamma!! ;)  (ska väl inte helt förneka att jag vill ha ut dig iaf oxå...nyfiken på vem som vilt rumlar runt därinne!)

Gick sådär med önskelistan... önskar mig en mobil, men vill ju gärna tafsa på den först innan jag bestämmer mig.
Hurdana är Samsung-telefoner? Nån som vet?
Älskar egentligen Nokia, men hittar ingen som passar...bara massa musiktfner?? (spyr på min  sony ericsson som jag har nu, den ä bläää!)

Mitt tålamod och min tolerans just nu är nere på minusnivå.... jag tror inte att decilitermått eller påsclips bryr sig nämnvärt när jag ryter "MEN DRA ÅT HELVETE!!" åt dem när de trillar på golvet : /

Kollar Bonde söker fru...ni har väl inte missat att det släppts en bonde-skiva?!? Årets julklapp? mohahhaa
Tråkigt program faktiskt... men ändå ligger man här å glor...


Why not köpa den där massagestolen oxå? den med 30.000 i rabatt å därmed bara kostar 19.900...
Jag blir så trött....


De ska ha en faddergala igen....jag är så kluven till sånt :( SKITbra att de som har pengar att strö vill skänka till behövande barn i världen (jag å mojjan hade ett fadderbarn ett tag faktiskt). Samtidigt känner jag att varför inte ta hand om, och få oss själva på fötter först?? Ska bli intressant att se om det kommer upp i samma summor som det brukar bli, nu med finanskris å företags-kom-å-hjälp-oss...
Varför i h...eeeela friden satte jag på Leilas jul? heeelt fel med gottigheter just nu. *slår över till Hasse Aro*

För sent....skadan är redan skedd....

*ilar ut i köket för å svarva ihop nåt sött å gott*




C'est moi.... gottegris












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback