Insvabbad ;)

Tar en välförtjänt paus i städandet....är strax klar tror jag. Funderar på om jag ska byta sängkläder oxå så allt är tipptopp...får se vad ryggen säger. Köket kan ju alltid få kärlek en masse dessvärre...spelar ingen roll hur man gnor å har sig, hittar alltid nåt annat ställe å gno å knöa med
Har svabbat in mig i soffan...soffan
där jag hitta en städ-tjuga! :) I Manges hörna så jag tackar å tar emot....kommer väl till pass när jag blir sugen på Juleskum.

Grannen ovanpå lyssnar på nåt rockigt, å då blir jag oxå på lite rock-mood...dessvärre sitter jag ju där jag sitter å kommer inte åt så mkt musik. Så jag fick tjonga igång Spotify och kan alltså söka på EXAKT vad som helst...men vad kommer man på för band/artister när man har så mkt att välja på?!? NADA... : /
Innan idag hörde jag en ny (?) låt med Brandy så det fick bli den....Brandy har ju en liten men dock befintlig del av mina minnen från gymnasietiden. Grillfester hemma hos Mia, massa sliskdricka å sen Bolaget ;)

Nu tror jag min paus får va över...ser torrt ut på golvet runtomkring mig

Dagens låt får alltså bli : Brandy - Right Here


Dagens märkligaste låt måste tillägnas Kanye West - Love Lockdown....jag har lyssnat säkert 7-8 ggr å jag fattar fortfarande inte....vad hände?


Dagens moodlifter: Kings of Leon - Sex on fire

Nu snackar vi igen... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback