Monstermage


v. 40 (39+1)

Hörrudu....min käre lille vän. Du börjar bli otrooooligt otymplig att gå å bära på!
Såå...du är välkommen anytime nu :)
(Har ju för fan städat mig halvt fördärvad för din skull!)


v. Why bother?

Hörrudu.... min kära hyresvärd. Jag har ju inte vräkning förrän den 17 dec!
Så innan dess kommer jag INTE ut.
Dessutom har jag hört att man kan få dispens så långt som till nyår?


Pust... det verkar vara vissa kommunikationsproblem redan!

Lyssna för faen inte på din far bara...då kommer vi hamna på kant redan från början ;)


Sovit illa som fan inatt...så nu ska jag vila på min blåa kudde i soffan. Tillsammans med ett gäng små suddgummin som jag kastar på balkongdörren för att skrämma bort kråkorna (?) som belägrat mina talgbollar.
Det är ju dom små söta fåglarna som ska ha mat....inte äckliga kråkejävlar?!




Kommentarer
Postat av: leia

jisses va nära det är nu!!!!!!! Har svårt att fatta att den dagen ska komma för mig med:)



Haha...ja vi köpte lite extra tomtar så att vi kunde äta några också:)



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback