Oro...eller?

Redan onsdag igen...galet vad det går fort nu, både på gott och ont.

Gårdagen bestod i stort sett bara av tvättande...8 maskiner för att vara exakt. Plockade lite å grejade, glömde av å vila mig så jag märkte av lite tungt huvud.
Köpte thai som avnjöts borta hos 29orna...lilleman hade show därinne till deras förtjusning/förskräckelse...haha

Idag har jag verkligen vilat ordentligt, soffläge mest hela dagen. Ikväll har vi varit på Maxi, käkat lite å så skjutsade jag ner M till Martin...skulle visst spela det hära Rockband å dricka nån öl.
Tung i huvudet ikväll oxå. Men beror det på förkylning? på att trycket blivit värre? eller bara ren och skär oro/stress för att jag ska behöva ringa å läggas in?
Vad räknas som huvudvärk liksom?!?

Köpt så jag ska göra mat att frysa in i portioner nu... lasagne å sånt lätt å gott. Mat är ju halvprio nu, så jag kan tänka mig hur illa det blir sen....no fastfood junkies så långt det går här tack...


bläää, vore ju dumt att säga att jag mår helt bra.... :(

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback