På rätt väg...

Haft en pigg förmiddag... låg i sängen till halv tio, skönt! Inga vandringar mitt i natten nu heller.... däremot tror jag lilleman håller på å flyttstädar för guuuud vad han bökar runt! Trångt? skiter nog han i.... han har hittat revbenet på vänstra sidan där han gärna spjärnar emot med ben/knä/fot eller vad sjutton han har där. AJ! Känns nästan som om jag borde ha ett blåmärke...
Hade tid hos BM vid 13...hade jag (och kanske framförallt hon) tänkt efter så var det kanske inte en så smart tid. Ska ju gärna sitta där å vila i ca 20-25 min innan de mäter trycket, men då är det ju inte så lägligt om de har lunchrast mellan 12-13. Så jag fick ju stå utanför till kanske fem i då sjuksyrran kom å öppna igen. Iofs fick jag ju stå utanför å "vila" men det var ju lagom lattjo att stå i en trappuppgång. Tur att en tjej ur "mammagruppen" kom ut därifrån så vi snacka bort en stund iaf.
Värdena var iaf bra!!! Eller ja...inte BRA, men bättre än på ett par ggr. Trycket hade sjunkit lite 140/85, minus ett halvt kilo (!) vätska och mikroskopiska spår i urinen....TACK! Satt ju å sa att jag faktiskt känner mig lite piggare, tänk om värdena hade varit tokiga helt! ;)

Så nu är det på rätt håll.... känns bra... börjat känna av lite i magen (?) och (äckelmagade slutar att läsa NU ok?!?!?!) slemmisen har börjat släppa i mer eller mindre måtta.
Bm frågade om jag börjat öva mig lite på avslappning och andning... huh? nope... ska man göra sånt oxå? jag är ju tydligen jäkligt bra på å vila iaf.
Vi är ju nere på ensiffrig nedräkning nu men har iaf satt in tider fram till torsdag nästa vecka, så får vi se helt enkelt!

Igår var vi i Lödde framåt kvällen å bjöds på lussefika :) Mysigt! Vi tycker så mkt om er jue...
Elina kunde inte riktigt förstå vart min "bejbis" höll hus för nånstans....tittade på oss som om vi vore tokiga. Söto! Köpte oxå lillemans babyskydd. En Akta Graco som Jennys bror haft till sin son. Passande nog är den svart/grå med röd klädsel inuti. Gissa vad vår bil har för färg inuti och på klädsel?!? ;) Perfa!


Vi är inne i ett filmstim....igår kollade vi film igen, men va 17 hette den? :s Utan spår? Var helt ok den oxå... handlar om en specialgrupp inom FBI som håller på med internetbedrägeri och liknande.

Näe nu ska jag nog resa mig från soffan å börja se va man kan trolla ihop till kvällis här. Inte haft en tanke på förrän nu...tur Mange inte dykt upp tidigare å överraskat mig när jag halvsnusat i soffan... jag som skulle vara så pigg ikväll!? kanske hinner plocka lite iaf.

Imorrn ska jag till Lödde igen, Jenny å jag ska på julklappsjakt! :)

Fooooood

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi tycker ju om er oxå!!! =) Men nu känns d som d går på rätt håll i alla fall ;)

2008-12-08 @ 22:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback