Taggtråd!?

Shit...senaste halvtimmen sen jag kom hem har jag helt plötsligt blivit arg som ett bi!
Som om nån matat mig med taggtråd :( Vet eller förstår inte varför?!?
Snacka om av- och påknapp!

Blir jättearg för jag inte hittar mobilen som ringer i väskan....sen blir jag arg för jag trampar på min scarves som jag bundit fast i axelremmen till väskan... arg då det givetvis ska ringa då jag precis satt mig på toa....arg för att ena benet i mjukisbrallan kärvar när jag står å balanserar på ett ben....arg då jag måste plocka ur ren disk ur diskmaskinen (arg på mig själv för jag inte gjorde det i förmiddags) å sen blir jag arg då en kopp jävlas och inte vill sätta sig som jag vill....
Nu när jag sitter här vid soffbordet blir jag svinsur när jag upptäcker en kladdig fläck på bordet....

Jag kanske borde gå i ide?!

Spenderat eftermiddagen på Center Syd med Jenny....inga klappar köptes dock, men jag har tittat runt lite. Väntar ju på lillebror som snart bör få ur sin underarm ur röven?! (det är inte bara tummar där utan hela jävla underarmen är jag rädd!) Köpte julkort....men vad ska man skriva på dom?! God jul önskar Magnus & Jessica bara eller? Får väl hålla lite i hästarna å börja med adresserna bara...
Fikade lite hemma hos henne sen innan jag begav mig hemåt... tror att det började redan där, ja, min ilska alltså! Man sitter INTE skönt när man kör nu, så dagens lärdom är att jag inte ska köra mer...
Framförallt inte i rusningstrafik där man får stå i kö :(

Stackars Mange vågar väl inte komma hem från jobbet....haha...

Nu ska jag gå å laga mat iaf... får se om det går vägen eller om jag ger f*n i det om nåt jäklas...


Hormoner?!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Nästa gång kommer ja till dej!! Så slipper vi denna ilska =\ ;) Nästa gång du kommer hit är du inte ensam utan då har du nån breve dej i basen =P TACK för ida... Ses SNART igen. Kramar

2008-12-09 @ 19:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback