Akta hundjäveln!

Uppe med tuppen i morse (kanske tar i liiiite, men iaf)
Liza hämtade upp mig strax efter åtta, dags för å ta löpbandsoskulden....näe, jag har inte befattat mig med sådana tortyrredskap i annat syfte än att testa träningsskor på stadium typ.
Men ni ska ju inte tro att jag sprang...där går ändå gränsen! Liza stod för den varan så det räckte tyckte jag... haha
Sen tränade vi triceps och lite ben....
Duschade å gjorde oss i ordning, hungriga som faen... vissa av oss (läs att det INTE är jag) tar ju en evighet på sig när det ska sminkas, plattas hår å you name it!
Käkade lite frulle sen på det mysiga fiket jämte.... gott :) Å en viss oväntad surprise dök upp....hihi
Hem sen... har pluggat sen dess. Pausar lite nu för käk, Flygande Jakob sen gårdagen...
Antiken är inte alltför upphetsande direkt...men jag har läst hälften av vad jag satt upp som mål för dagen.

Som ni alla säkert redan vet så ÄLSKAR jag serien I en annan del av Köping....å fullkomligt avgudar Tobbe :) Han är ju så jäkla härlig.... missade ju nypremiären i söndags när jag jobbade, men jag SKA se fortast möjligt...
Man får hålla till godo med det som finns på nätet.

Lite Best of kanske??

Hade han nåra hål då den jäveln?
AJ! Jag tror jag har fått eksem i mig...

Haha, jag skrattar så jag viker mig! En sån härlig människa :)
Härliga är de allihopa....sånt glatt gäng som gör en alldeles varm inombords....


image418


Maten är snart uppäten å det är dags att sätta sig ordentligt i fåtöljen tror jag, befinner jag mig i soffan så finns det en överhängande risk för att jag slocknar knall fall nu efter maten.


Mat, sen järnålder å framåt

Kommentarer
Postat av: Lajza

haha,, du är för rolig ;)
Det tog väl inte såå lång tid för mig idag,, värre var det med trixandet med skorna,, halloj svettlökisar ;) haha,, trevlig som vanligt att umgås med dig tösabit,, ses imorgon :) Kramkram

2008-02-05 @ 19:59:00
URL: http://lizzaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback