Bevis på killars ouppmärksamhet...

Sambon kommer hem från jobbet och jag möter honom i hallen

M:  Men, vad mörkt hår du har.....där under liksom....
J:  Ja, jag vet (sägs med en frågande min...lite skeptisk till vad han egentligen säger)
M:  Är det nytt?
J:  Magnus, jag var å klippte mig i december.....på lucia....
M:  Har du haft det så sen dess?
J:  Ja, å du har sagt att du tycker det är fint
M: Jaha, men jag har inte sett att det är så mörkt


Mitt hår är mörkbrunt på sina ställen och främst då i underhåret...å jag har varit nästan tokblond innan dess....

Surprise då....dahh

Kommentarer
Postat av: Anna

Typiskt grabbs! =) Fast jag e inte så mycket bättre själv iofs...Ha en skön söndag!

2008-02-03 @ 13:13:49
URL: http://annalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback