Det bor en liten djävul i mig....

Torsdag redan!??! Vart har veckan tagit vägen?? Crazy...

Sitter å äter "brunch".... ska va i Lund på föreläsning kl12...å det är ju en jävla tid rent ut sagt! Mitt i maten...
Så jag å min konstant hungriga mage har en liten challenge sen.

Fick skjutsa Mange till jobbet idag, någon försov sig lite....tur han har så "pigg" sambo jämte som håller koll på honom. Men han vet ju att jag kräver gentjänster numera....så han sa "du kan få dina spinnskor i slutet av månaden"...hupp sa jag... jag ska ha dom på alla hjärtans ;)
Så idag ska jag in på Cykel City i Lund å kika...haha


Jag har till å med *håll i er* KOKAT ägg å äter till frulle idag!

Solade 16 min på vägen hem....skönt

Näe, jag har ju faktiskt lite bråttom....

Ciao

Kommentarer
Postat av: Icka

Nej, i morgon måste vi bestämma oss vad det blir.. men det blir Oskar eller Victor tror jag!

2008-02-08 @ 13:52:12
URL: http://ickson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback