EKG

Min statistik ser verkligen ut som ett EKG-blad....vissa dagar är jag tydligen skitintressant, andra bortglömd.
Skiter jag förstås i... jag skriver helt å fullt för MIN skull, ingen annans.

Onsdag idag....dagen före tenta å jag mår PISS! Dels för att tentan kommer köras i botten å dels för jag idag vaknar å känner "ahhhh... taggtråd i halsen"
NU FÅR DET VÄL FÖR FAN VA NOG?!?!?! Har varit kass sen förra lördan.....goddamn it!

Två sekunder efter detta konstaterande ringer hemtelefonen....gahh... kravla över i Manges binge å svarar. Ja, då är det rörfirman som ska komma....Om en kvart! SHIT.... bara upp å hoppa klockan åtta alltså. 6 timmar sömn inatt, låg å läste till seeeeeeeent.
Men nu funkar kranjäveln iaf....slipper ett workout-pass varje gång jag ska skifta mellan varm- och kallvatten.

Alltså...jag vet inte.... känns det lönt att försöka göra tentan imorrn? Har ju inte direkt haft ultimata förhållanden att plugga. 10 dagar med snorhjärna, feber/huvudvärk och ont i kroppen....nej tack, no more....
Får se....hur det känns innan kvällning.

Annars inget nytt...eller nja...mitt huvud snurrar ju sönder sig för det är MYCKET nu, alldeles för mkt i mitt liv å hjärnan går på högvarv. Å då snackar jag inte bara tenta.....

En kopp kaffe till å sen sätta igång.... HippHipp-gräbsen är med på lokaltv4 i dag.... :) Ska bli kul å se filmen sen! Å framförallt ser jag fram emot finalen i På Spåret...haha...pensionärsdingdingding jag vet!
Men jag vet ju redan hur det går förstås... :/
Men grattis tv4 som skär av halva intervjun? jävla nubs....haha

Visigoter, burgunder, assyrier, Thermopyle, Osiris, ostrogoter, franker å you name it.... det SNURRAR!!!!

SüCk dE lÜxE

Kommentarer
Postat av: Lajza

du har garanterat en besökare varje dag och det är jag,, kanske lite slapp när det gäller att kommentera men läser gör jag iaf :) Kram på dig plugghöna ;) jag fick plugghöna till att klinga positivt där,, det är positivt menat :) haha

2008-02-20 @ 09:58:49
URL: http://lizzaa.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur har d gått ida? Verkligen tänkt på dej!!!!! Hoppas vi hörs imorron... PUSS

2008-02-21 @ 22:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback