En missberäkning...

Eftersom jag o min hälft aldrig egentligen firat något alls... årsdagar, allahjärtans å you name it, så hade jag inga större förhoppningar på att det skulle bli nån mysig allahjärtans i år heller.
När jag var å hämtade ut gardinpaketet häromdan så såg jag att posten i år hade en alldeles förträfflig idé!
Bumerangkort!! Kunde ju inte bli bättre....att ge honom ett hjärtekort som han ju MÅSTE skicka/ge tillbaka?!?





Bara att klicka ut inre kortet å fylla i liksom? Det minsta man kan begära?
Men som ni ser är det ju inte gjort....

Jag åkte ner å hämtade upp sambon på jobbet strax efter sju, han var "tvungen" att jobba in lite eftersom han gick "tidigare" i onsdags (kallar man kvart i fem tidigare så varsågod!) då han skulle med tåget till Malmö.
När han hoppar in i bilen så slänger han över en kasse på mig å säger "puss hjärtat på alla hjärtans dag!"
OJ...nästan så man började böla jue...jag hade gett honom ett gratis jävla kort liksom!
Hämtade upp pizza på vägen hem....sist vi var där å handlade så kostade det 101 kr, å eftersom jag hade två hundralappar å no change så sa han att det blev hundra jämnt...sånt gillar inte jag, så igår gav jag honom den krona som jag var "skyldig" sen sist....han bara skrattade, men rätt ska ju vara rätt?!?! Sen att han slår in lite halvhjärtat på kassa-apparaten skiter väl jag i säg...haha JAG har gjort rätt för mig iaf...
Var en märklig upplevelse att äta pizza utan att känna någon som helst smak.... Slappade i soffan sen.
Tjötade med Lajzan på msn....har ju lajza- och friskisabstinens maximus grande (om jag får lov att sätta en diagnos på mig själv)

Men...vad var det i pååååsen då?
Jo CHOKELAAAAAAAA!!!! (synd att jag inte kan äta dom än....vill ju inte spilla dyr choklad när jag inte kan känna smaken av det!)




Han erkände dock att de hade börjat prata om vad de köpt till sina respektive på jobbet...å vad hade han köpt....nada....haha... så tack jobbet! Kanske Bernhard främst för jag gissar att Hilda oxå fått choklad? hihi

Ni kanske undrar över det gråa kuvertet?? hihi...sååå glad....men jag tänker inte säga vad det är ;) Men lycklig är jag å jag ser FRAM EMOT det så det pirrar i kroppen! <3

Jaha, nähä...slut på kärlekstramset! haha
Fredag idag.... sovit lite halvtaskigt inatt så jag låg o drog i bingen till nio i morse! Skönt....
Har hunnit dricka mitt mango-brus å två rejäla koppar kaffe so far. Ska väl lattja ihop nåt i frukostväg innan magen börjar strejka mot mig.
Sen blir det lite småplockande å storpluggande om vartannat...

Trevlig fredag! Ut i solen å njut hörni :)




Kommentarer
Postat av: Jenny

Du får berætta nu ju ;) Alla som ska veta vet =) Dom andra SKITER ja i :P Ska sjælv berætta i bloggen å lægga upp bilder på inbjudan som dom andra inte fått se ;) PUSSsss

2008-02-15 @ 11:58:39
Postat av: Jessi

Gah, nu blev jag ju nyfis!!!

2008-02-15 @ 20:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback