Inte min dag

Jag har kommit fram till att jag hatar 2008 so far...
Har något gott hänt mig, alls?

Den här dagen kommer nog iaf gå till historien....fy fan....
Upp å hoppa tidigt, gjorde mig i ordning å for till Lund. Av nån anledning hade mange stereo-fronten på jobbet (!?!) så det blev en tyst resa dit.
Satt i bilen å tänkte på vad jag skulle göra resten av dagen om jag nu inte hade föreläsning förrän typ två.... Hade tänkt kila till Cykelcity, hälsa på gamla jobbet å ta en fika å plugga på nåt mysigt fik....
Hade tänkt att ställa mig på Mårtenstorget men givetvis var där avstängt å jag körde runt i säkert 10 min (å överallt ska det vara enkelriktat å skit) för alla parkeringar är 30-minutare innan jag beslutar mig för att köra upp i Konsums parkeringshus. 12 spänn i timmen...jaja...har inte mkt till val för klockan är lite över åtta. Lassar i ett gäng pengar å går å lägger i lappen i bilen... De håller på å river hus/ bygger nytt (?) vid parkeringen å de höll på å gjuta betong å skit...lite sånt damm å regnvatten på konstigt underlag gjorde att Sicka kommer ca 5 meter från bilen innan hon druttar dit rejält på marken. Det var värsta betongsörjan som inte syntes å där låg jag, platt fall i värsta leran :(
Hela brallan, halva ryggen, underarmar å händer är kletiga....å jag tänker INTE gå runt så hela dagen (i värsta fall) å ont i kroppen fick jag....dunsade dit rätt rejält. Så jag lipar som en gris, sätter mig i bilen igen å kör hem :(
Gråter som en tok, dels för att jag har ONT å dels för jag blir så besviken över att jag missar föreläsningen som är obligatorisk. Ringer Mange mitt i allt å skrämmer livet ur honom, får inte fram mkt mer än hulkande "jag har gjort mig illa" å då kanske man blir lite rädd....

Bra början på dagen va?? helt jävla makalöst....

Sitter här nu med fruktansvärt ont i huvudet....vet inte om jag kanske sträckte nacken när jag föll? Det går inte bort med varken vatten, ipren eller kaffe.

Vill inte mer...blir bara så trött...

/mörbultad smålänning

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll:)

2008-02-25 @ 17:18:48
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Evelina Hellström

ajdå vilken otur!! hoppas kvällen blir bättre!!

2008-02-25 @ 20:19:36
URL: http://evsi.sprayblog.se/
Postat av: Jessi

Jösses vilken jäkla otur. Hoppas att du känner dig bättre och inte har skadat något i kroppen.

2008-02-26 @ 05:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback