Inväntar...

...Lajzan...
Hon är ju helt enastående på att stressa upp sig den människan! Att hon bara HINNER tänka så mkt är för mig ett under....
Dricker en smoothie sålänge, mumsigt....lite sådär lagom innan träning.
Ett pass ikväll som jag inte varit på förut, ska bli spännande. Blir medel ikväll å spinning imorrn... får se om det blir pass på fredag oxå eller när vi kan tänkas lämna skåneland för småland....gissar lördag förmiddag om jag känner min sämre hälft...

JÄVLA BANANFLUGA FÖRSVINN!!!!!!!!!!!!!! Flyger noll mm från näsan typ på en.... jag har noll tålamod med sånna tradiga jävlar.

Näe, kissa å klä på sig så Bettan inte hinner gå ner i varv för länge....haha...


Det VAR faktiskt nåt jag skulle skriva...som faktiskt var väsentligt....men det försvann....??

Kommentarer
Postat av: Lajza

haha,, skulle vilja omformulera den meningen lite,, lajzan vill få mkt gjort på kort tid :) på ett eller annat sätt så lyckas hon för det mesta också ;) nu är jag helt död kan ju tilläggas,, min kropp skriker efter sömn,, ;) Du är bra allt braig,, :) lala trött,, irreterad,, hungrig,, lala återkommande på lizas läppar nu =) ska inte trötta ut dig med den fler gånger,, för ikväll iaf :) haha KramKram

2008-02-06 @ 22:33:53
URL: http://lizzaa.blogg.se
Postat av: Lajza

haha,, skulle vilja omformulera den meningen lite,, lajzan vill få mkt gjort på kort tid :) på ett eller annat sätt så lyckas hon för det mesta också ;) nu är jag helt död kan ju tilläggas,, min kropp skriker efter sömn,, ;) Du är bra allt braig,, :) lala trött,, irreterad,, hungrig,, lala återkommande på lizas läppar nu =) ska inte trötta ut dig med den fler gånger,, för ikväll iaf :) haha KramKram

2008-02-06 @ 22:34:43
URL: http://lizzaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback