kom igen, kom igen, kom igen...

Sitter med spänd förväntan att en löne-spec ska trilla in...(åhh trilla...been there, done that...haha)
Ska bli intressant å se vad man har i timlön nu jämfört med innan.
Statöls slavlön ska man väl kunna slå iaf...grr
MEN, inte för att pengarna ska röras iaf när de nu har rullat in/kommer rulla in. Ska och ska, jag KAN inte för jag var dum nog å spärra kortet med tre felförsök med koden....haha...Sicka in a nutshell goddamn it. Varför skulle inte det gå åt hell oxå?? Så nu kan jag inte använda kortet på 2-3 dagar innan Nordea skickat ut påminnelse.
Jag var ju HUNDRA på att jag hade rätt kod sista gången, å det hade jag ju....NÄSTAN.... rätt siffror men i fel ordning. Att man kan få sån brainlock???!!!
Så det var ju bara å ringa supporten å confessa sin klumpighet...jaja...smart kan man bli en annan dag!

Jaja, igår blev ju det ju inga spinningskor iaf... får bli torsdag hoppas jag.

Igår gick jag mest runt å var deppig...vissa blir höstdeppiga, Sicka blir uppenbart vårdeppig istället.
Tvättade lite, lägligt eller vadå? Men dessvärre är det kemtvätt på min jacka :( Vetifan om jag tycker det är värt å skicka en billig HM-jacka till kemtvätt....(iofs har vi kemtvätt bara över gatan typ) Man kan nog nästan köpa sig en ny istället.
I år SKA jag köpa en ny vinterjacka...min favorit har nog gjort sin sista säsong efter en lång trogen tjänst. Har jag sagt att den hängt med sen gymnasietiden??? helt otroligt....å det är en billig (relativt) jacka från Stadium vi snackar om, inte nån Gucci eller Dolce Gabbana (Gukki å Dolse Banana är mkt roligare å säga)
Jag har nog sagt det i fem år nu, men jag har svårt att skilja mig från min kära jacka...

Annars igår hände inte så mkt... Lyxade till det med äppelpaj å vaniljevisp igår :) Mange som är sån gottegris å inte kan dricka en slät kopp...haha... jaja, smal kan man bli en annan dag!
Pratade lite i tfn faktiskt, jag som inte är nån tfnmänniska... Morfar har tydligen fått bältros! Men han tillhör ju den äldre skara män som inte kan erkänna att de är sjuka eller mår konstigt.  Det hade "bränt till lite" på honom var allt han sa om bältrosen....haha...
Det är inga ynglingar man har å göra med längre, så man får hoppas att sånna dumma sjukdomar som denna inte sätter för djupa spår i honom.
Är jag helt fel på att när jag har för mig att en annan lite mer avlägsen släkting back in the days dog i bältros mojjan?

Våra bästa år är ju bara för roligt att titta på, eller inte.... man kan missa två månader å ändå hänga med utan problem! Inte undra på att serien hållt på i typ 30 år!

Nähä... plugga, stryka å trixa lite här hemma står på schemat. Träna kanske? Men man vill inte sätta nosen utanför dörren idag, regnar som tjyven :(
Gårdagens sol var visst bara en tillfällighet alltså! purk...den gladde lite i eländet iaf.

Oj vicken jävla roman det blev idag..... sorry



Kommentarer
Postat av: Jenny

Blir en del Våra bästa år här hemma oxå nu när d e sjukstuga =\ Men som du säger, känns inte som man missat nåt :P

2008-02-26 @ 20:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback