Lägesrapport

Känns som om jag blivit överkörd av en långtradare :( Mör å seg i hela kroppen. Känns att man stått upp mkt den här veckan. Mensvärk de luxe i ryggen gör INTE saken bättre direkt.
Ska snart masa mig till solariet iaf, lite värme å sol :) Apropå sol så skiner den ute! Wonderful...
Var tänkt att vi skulle ut till Väla å köpa kläder till den sämre hälften, men han sover än så jag gissar att det (som vanligt) inte blir av.
Har (FAKTISKT) pluggat nu i två timmar ungefär. Har gruppövning imorrn som är obligatorisk så jag ska bli väl förberedd. Uppgiften är dock inte så upphetsande som man önskat, handlar om olika tider och religioners syn och uppfattning på "syndafloden" och dess motsvarigheter. Same shit, different stories.
Jag diggar dock aztekernas syn på sina tidigare världar å varför de gick under.... snacka om sci-fi ;)

Jobbade igår, gick bra tycker jag...men det känns att jag är TRÖTT. Innan dess tränade vi, puls/medel med en dans-hoppa som spelade urdålig musik....så nätack, inte igen om jag inte måste....

Annars har det inte hänt så mkt sen sist... blev ingen fest i fredags för födelsedagsbarnet åkte på kräkan. Var rätt gutt ändå, för varken jag eller karlsloken var speciellt taggade för partaj. Blev thai här hemma å mys i soffan istället. Flickan lyckades med konststycket att väcka mig två ggr....först på kvällen då hon sms:a om hur hon såg fram emot fredagkvällen å att det skulle bli så lattjo....då hade jag gått å lagt mig redan å vaknar.
Sen väcker hon mig IGEN vid tio över sex på morron då hon skickar att hon fått gå hem från jobb under natten å att festen är off.... hämnden är ljuv ;)

Känns SÅ bra att mitt samvete inför nästa helg är stillat. Det blir ingen weekend (för ingen har tagit tag i det...surprajs surprajs...) så jag kan utan problem gå på kära mormors 80-årskalajs. Helt galet vad gammalt...

Vet inte om man ska skratta eller gråta....apropå ålder....eleverna har i veckan sett det som ett ypperligt nöje att försöka klura ut hur gammal jag är, å när jag säger att de ska gissa så slår det på alltifrån 17 (!!!!) till 24.
Det ser jag litegrann som en komplimang...kanske inte att jag vore 17 då förstås, men det tyder ju snarare på deras dumhet eller hur?
Däremot när de fått veta det rätta årtalet så säger alla "Men, har du barn å sånt då då?" eller "Är du gift?" Näe säger jag..."Förlovad då?" Näe säger jag.... "Men har du kille då?" Ja.... "Hur länge har ni varit tillsammans?" Snart sex år.... å då bara tittar de på mig som om jag vore en alien....
Sambo, förhållande i sex år, 27 år gammal å ringlös, barnlös å hopplös??




Mange för i helvete gör mig till ett ärbart fruntimmer!!!



image417



Kommentarer
Postat av: Jenny

haha... fy fan va bra bild!!! SAKNAR DEJ

2008-02-03 @ 22:06:25
Postat av: Henke

den enda anledningen till varför de tittar så konstigt på dig, är för att deras förhållanden bara varar i två veckor! Sex år för dem, vore hela livet.

2008-02-04 @ 01:06:09
URL: http://braashenke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback