Människan är fan sjuk...

Läste om en man som blivit anhållen för sexuellt ofredande....av en cykel?!?!?
Alltså det där med sexualitet är fan märkligt....
Apropå sjuka människor, vi har en "bajs-man" på jobbet....helt sjukt....
Människan är fan SJUK!

Städat å fejjat som fan här idag :) Var nästan på vippen att till å med putsa fönsterna, men som "tur" var började det regna lägligt å Lizan kom förbi på en kaffe.
Så skönt å ha det städat å fint inför helgen, lite kläder att få ordning på å sen ska jag fixa lite i klädkammaren tänkte jag.

Har ju lovat att fota mina gardiner och glas....så jag slog två flugor...som man säger...



Va rutigt det blev!!
Min lilla myshörna :) Älskar mina fina elefanter i fönstret! Tack mamma <3
Sen är det då "vikinga-glasen". Mange ville inte alls ha dom (arvegods från hans farmor som jag föll in love with) men jag tyckte faktiskt de var fina? 11 stycken är det....så jag gissar att ett glas hamnat i olycka back in the days. Gillar att de har så tjock fot och att de liksom är "randiga" i själva glaset...

Fredagkväll nu nästan ju.... skönt!!! Synd att man ska jobba (igen) bara....
Ska ta mig en macka å en apelsin, lite mellis innan man tar tag i det sista fixet å sen pluggar tills sambon kommer hem med nåt snaskigt till kvällsmat.
Jag har hotat med att om han inte kommer hem med tulpaner till mig ikväll (röda eller lila, tack) så ska jag fria....haha...bra å ha nåt å hota med!!!

Nähä....ACTION SVENSSON!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

FINT d blev!!!! Vill oxå ändra litta här himma...

2008-02-29 @ 17:59:57
Postat av: Henke

det ser snarare ut som ett av glasen/muggarna som Indiana Jones dricker ur i "Sista korståget".

2008-02-29 @ 18:48:10
URL: http://braashenke.blogg.se
Postat av: Henke

det ser snarare ut som ett av glasen/muggarna som Indiana Jones dricker ur i "Sista korståget".

2008-02-29 @ 18:48:29
URL: http://braashenke.blogg.se
Postat av: Lajza

så snyggt :) vad tog alla kläder vägen,, tillfälligt flyttade bara eller? :P

2008-03-04 @ 23:43:50
URL: http://lizzaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback