Om man vart förvånad igår...

....vad blir man då inte idag!? Redan fredagkväll....galet....
Sååå skönt att ha en ledig helg så ni anar inte, å att man dessutom ska få träffa tjocka släkten känns super.
Gjort ett fint kort till min mormor...det är inte riktigt klart ännu, men det kommer bli prima. Får hoppas jag inte gjort bort mig bara å ger en knasig present?

Skolan igår var rolig...så sjuk han är Dick....humor som få faktiskt.
Gick en runda på stan, ramlade iväg lite pengar på Kicks...aj aj... så nån titt på skor blev det inte. Ska testa Mys skor i veckan tänkte jag, hon behöver ju dom inte på två månader nu iaf....haha
Vilade på kvällen. Hade myskväll med sambon, åt gott å mös i soffan :)

Jag är inne i en riktig needy-period, vill ha honom noll centimeter ifrån mig hela tiden å saknar honom konstant. Är det för att det snart är vår? Jobbigt är det iaf...

Idag var det upp rätt tidigt, Liza hade övertalat mig att vi skulle testa Step/Core kl 9. Två oskulder rykna på en vecka....först löpband å nu step. Passet var JÄTTEjobbigt.... jag som förärats med rethosta hade skitjobbigt att andas :( men att ta det lugnt? vad är det? Men det var roligt och en rejäl genomkörare, så det blir nog fler ggr.

Bara man inte åker på värre med hals å hosta... det måste vända tillbaka nu.

Ikväll blir det lite slapp här hemma... försöker åka tidigt imorrn i ljuset...Inte så lattjo å köra i mörkret.
Tror ni jag har orkat städa idag?? Nope
Tror ni jag har orkat tvätta idag?? Nope
Plugga hann jag inte heller så mkt, ramlade ner i liggande position i soffan å slocknade såklart....hopplös är jag! Fullkomligt hopplös!

Man kanske ska börja förbereda lite inför kvällen och morrondagen???


ÄNTLIGEN HELG!!!!!!!!


image420

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback