Poppis

Måndag förmiddag å jag ser framemot veckan som kommer :)
Jobbarhelgen avklarad utan större fadäser, har varit ganska så lugnt å skönt faktiskt. Men jag är mör i kroppen....riktigt mör!
Hann med å plugga nån timme igår å sola innan jobbet....skönt att göra NÅT ändå.

Tjugo över åtta ringer det.... phuu.... de vill att jag ska jobba imorron, jag ORKADE inte svara så de fick tala in...haha...så hinner jag tänka efter ordentligt innan jag tackar ja/nä. Jag känner nog att jag behöver ha denna veckan för å ta igen förra veckans plugg OCH denna veckans. :( Behöver lite Sicka-tid...
Skulle kanske behövt en timmes eller två extra sömn, men det går junte somna om inte....bara upp å stoja!

Börjar lära mig dricka bruset nu Liza ;) Tar bara 4 klunkar med 30 sek mellan nu....haha

Skola i eftermiddag....14-16 av alla jävla tider! Förstör ju hela dagen för tjyven....Missar lunchpass för tåget, missar 17passet för då är jag inte hemma än....å jag vill junte gärna köra själv :( Så då får man finna sig i ett spinpass ikväll vid 18 istället. Tror min rygg skulle uppskatta att inte ta ett medel/styrka oxå iofs....jävla mensvärk...

Men nu.... läsa.....eller duscha?!? hihi....tror på det senare först ;)

En favorit just nu! Rockchic-Sicka diggar detta....tro´t eller ej! Johannas fel... gahh

Trevlig måndag!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback