"Presenten"

Till min mormor :)


Min mormor önskade sig enbart en ny klocka i födelsedagspresent å det finns ju mer än 30 pers som ska köpa presenter...så vad ska man komma på? De HAR verkligen ALLT... Blommor gillar hon, men ville inte ha sa hon. Ska dock köpa en liten solitärbukett tror jag för det känns flängt å bara slänga fram ett kort? Ett kort som dessutom inte ger HENNE nånting....haha
Min mormor är ju barnkärare än barnkärast så självklart blir man glad när man hjälpt andras?
Pysselivern i mig dog litegrann....det var inte så skoj som jag hoppats.

Huvudvärk har jag...inte druckit kaffe idag, kanske därför?
Snart kommer mitt hjärta hem :)

Kommentarer
Postat av: Lajza

kalas snyggt ju,, det har du gjort bra tösabit :)

2008-02-08 @ 19:10:18
URL: http://lizzaa.blogg.se
Postat av: Anna

Hej...ja detär kass att behöva vila sig i form. Tror nog det blir iaf ett pass nästa vecka iallafall...lite måste jag få träna, annars blir jag tooookig! =) Ha en skön lördag!

2008-02-09 @ 10:08:37
URL: http://annalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback