Shake that boooty

Idag är det jag å zappen...(so far)
Har fastnat lite på Tv4sport-kanalen...där visas världsklassig dans. Herrejävlar va sjukt duktiga folk kan vara, fattar inte att kroppen rent fysiskt funkar sådär?!
Jag ska fantamaj våga mig på ett danspass på Friskis snart, stod utanför en gång å stussade lite...synd att jag inte gillar hon som håller det bara ;) gahh
Lajza, kan du tro att hon är 75:a?? Vi som tyckte hon såg så ung ut....galet!
Så nu jävlar ska den gigantiska fettklumpen till röv jag begåvats med stussa satan!
Shake what mama gave ya! ;)
Btw så måste det vara Tony från Let's Dance som kommenterar....men på engelska vilket inte man är van vid direkt...

Jag blir lite knäckt.... fått två fetto-kommentarer på en vecka nu.
I lördags när jag jobbade så kommenterade en kund att jag "borde komma igång å träna lite" så jag slipper sån förkylning som jag hade. WHAT?? vafan vet du om mig? gobbagegg
Igår så var jag å Liza å åt på Mezo (me lajk) å där är TRÅNGT mellan borden. Jag satte mig inne vid väggen å åt en ljuvlig sallad med diverse gott. Jo, jag kände faktiskt ÄNTLIGEN smak!
Sen när vi ska gå så står borden konstigt nog mkt mkt närmare varann å jag skämtar lite när jag säger att "nån måste väl ha flyttat på borden här, för sååå mkt har jag väl inte ätit...kom ju emellan här förut" varav en jävla tjej vid bordet jämte säger "för mkt brownies kanske...haha...näe jag bara skämtar"
Huh...?
Jag vet inte....jag är nog extra känslig för sånna kommentarer nu för att jag inte KAN träna men att jag VILL....frustration de luxe

Som sagt...Liza rastade mig igår lite på Väla...var skönt att se lite folk...vettigt folk...Tack för igår, å tack för att jag får spy lite galla när jag är med dig.... jag behöver få ut lite ilska å frustration!

Fredag idag....antar att det innebär lite städning, lite plugg...hade tänkt åka till lund (glömde kolla temakursval igår...gahh) men jag mailade å hoppas på svar på det hållet. Inte sugen på att åka till Lund bara för å kolla upp mitt namn på en lista liksom... fan att folk inte kan ha nåt vettigt att använda hemsidan till?!?!?
Får väl ta itu med de saker som Mange lovat göra i en vecka nu, ARG....
Ska fan skaffa mig katt istället för sambo...den vill ofta kela bara å skräpar inte ner som en sambo gör

Näe...surkärring känner jag här


Kommentarer
Postat av: Lajza

nää det kan jag verkligen inte tänka mig,, hon är alltså över 30?!,, ser ju inte ut till att vara en dag över 23 haha,,
Det var så lite så,, bara kul att få hitta på stuffs ju,, trots att min hunger kan ha påverkat mitt humör för en timme där ;) haha

2008-02-23 @ 10:48:01
URL: http://lizzaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback