Shoot me....pliiiiz

Fanisatanigatanjävlar vilken huvudvärk jag har förärats med idag. Det är dagar som denna man önskade att man kunde välja bort att ha huvudet med sig alls.
Smällt i mig vatten, mat, två alvisar å vilat lite men inget verkar hjälpa. FAN

Igår jobbade jag som sagt, å det var en jävla tur jag jobbade med Liza annars hade jag nog fan brutit ihop. Ikväll är det inte vi som jobbar, men å andra sidan jobbar jag "bara" 6 timmar (6 timmar för mkt som det känns nu)
Efter jobbet igår så bokades jag in som chaffis, så jag följde med lajzan hem o hon gjorde sig redo för utgång.... Hade nog hakat på OM jag inte mått piss....hoppas ni hade skoj?

Näe, ska försöka koncentrera mi
g på lite skola nu...mkt kvar å läsa :(

Vicket liv man  har va?? fück de luxe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback