Skål för att da'jävlen snart är slut!

Seg i skallen....vet inte om det är trötthet eller vinet ;)

Onsdag...lill-lördag som man säger...
Har spenderat större delen av dagen i Munka-Ljungby på Toftaskolan där jag vikarierat i Sv och Sv/Eng. Alltid lika spännande, å extra spännande blir det när jag har NOLL instruktioner om vad eleverna bör pyssla med. Engelska visst, det är mitt ämne...men större delen idag har bestått av Svenska. Vafan...hilfe! Om man nu ska va sjukskriven måste man väl för fasen kunna ge lite vikarie-instruktioner? Om det bara rör sig om en dag så kan man ju förstå att det varken blir hackat eller malet, men det här rör sig om mer än en vecka!
(troligen kommer Sicka få jobba mer?!)
De sa idag att de tyckte det går bra för mig å att jag funkar fint med eleverna, å att jag gärna får maila över dagar som jag går i skolan å att de gärna ploppar in mig på mina lediga :)
Alltid kul, suger åt mig som en svamp!

Fick hämta upp sambon på jobbet idag, han försökte deala till sig taxi på sina villkor men hey hörrudu...Sicka är ingen jävla taxi-service! Om man ska ha skjuts så sker det när HON vill.... Så jag kortade ner hans arbetsdag med minst 45 min...hihi
Anledningen var att han skulle upp till Väla å köpa ny Ipod... (å anledningen att jag ganska villigt ställde upp är att jag ska få hans Iriver då...haha...man får inte va dum!) parentes2: den är röd oxå. slut på parentes2

Ätit gott här ikväll....blev nåt ihopkok som faktiskt smakade ok. Var tänkt att det skulle bli baconlindad kyckling med ris å sås...sen var det tänkt att det skulle bli kyckling med mangochutney-sås....men det blev kyckling med mango/viltfond-sås då min sambo var lite väl entusiastisk med fonden....
Lite go' Penfolds Bin28 å här sitter man nu :) Sååå fina glas btw...igen...måste nog fota, Mange påstår att de ser så "vikinga-aktiga" ut (???) Jag tycker han är rätt whacko...

Kan du inte sluta dyka upp överallt?!?!
Mr Friskis 2 har helt plötsligt börjat på spinning å gör ALLT för å få ögonkontakt
I helgen när jag jobbade...vem studsar in å återigen gör allt för å få "mer än lagom ögonkontakt"?
Idag när Mange å jag står i trafikljuset på Ängelholmsvägen där det är mångfiligt, vem ser jag i bilen jämte när jag vänder på huvet??
Bahh, du är obehaglig!

Jag har fan damp alltså.... jag ska på bröllop i augusti....jag repeterar: AUGUSTI
Nu i februari...jag repeterar: FEBRUARI...tittar jag på klänning jag ska ha på mig! Det stressar mig alltså redan att jag kanske inte ska hitta en klänning.... damp-unge de luxe
Att jag ska lyckas gifta mig en gång i framtiden verkar ganska avlägset...å shit då skulle jag ha fete-ångest redan vid förlovningen över att jag MÅSTE hitta en klänning...haha
Jag skulle vilja vara fin å hitta nåt rosa å fint i tyll å satin å shit, men hoppla, är det Sicka?!? Nope....
Har dock hittat fyra stilar jag skulle kunna tänka mig...
(WARNING WARNING, SICKA GOES "MODEBLOGG" FOR A SECOND OR TWO!!!)


Bilder från: Ellos, Forever21

Jag gillar nog den fjärde bäst...känns mest som "MIG" liksom...rosett i ryggen till trots ;)
Sen att jag är en sucker för gult har väl kanske inte undgått någon? Rött å gult....gahh ögonorgasm!
Va tycker ni? å vad tycker framförallt future-wife-to-be-Jenny? ;)

Är inget fan direkt av SATC, men han Big (?) är han inte med i Law & Order som jag hade på teven nyss?

Kanske läggdags snart... Lund imorrn som gäller men först vid 10 så jag får lite "lagom" sovmorron då patrasket ska röra sig hemifrån först halv nio :)

Trevlig torsdag!

*spinningsko, spinningsko uh la la spinningsko, spinningsko spinningsko uh la la spinningsko"
melodi: "Lollipop"

Nighty nighty

Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch va svårt!! =\ Ja e nog inte den rätta att fråga. Men bara så du vet så e d inte "kort kjol tvång" bara för d står kavaj!! Många som trott d nämligen =\
MEN absolut va den gula fin, tyckte nog om den röda me. Men vänta nu å köp!!!!!! hehe... KRAM

2008-02-28 @ 14:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback