Spring å göm dig!

Måndag förmiddag.... jag är nog utsövd men inte pigg.
Helgens jobbande har gått bra, skönt med kort pass igår. Gick väl å la mig vid ett nånting, lite svårt att slappna av när man kommer hem sådär annars.


Än en gång har jag lagt Leif GW (Gustav Willy, visste ni det?) Perssons bok på hyllan... rätt var det var så hängde jag inte med för fem öre längre. Hade ändå läst runt 270 sidor....purk
Så nu testar jag Anne Holt, nån som läst nåt bra där?

Ska plugga hela dagen idag... men jag har inte samlat mentalt än. Fortfarande lite huvudvärk som jag hoppas ska släppa efter att jag nu druckit kaffe, ätit gröt å tagit ipren med massa vatten.
Inte många dagar kvar nu till tentan, jag börjar tvivla....faktiskt.... tråkigt men sant....
men jag ska INTE ge upp....ICKE SA NICKE

Mera vatten....

Det retar gallfeber på mig att INGENTING har hänt här i helgen, verkligen INGENTING.... någon jobbade från 13-23 igår....jävla dårjobb!
Pratade om att ev. ta en övernattning i Köpenhamn nästa helg då jag är ledig....men eftersom man inte kan veta nåt om Manges arbetsbörda (jag har lärt mig nu...tro mig!!!) så tackade jag ja till å jobba 8-16 på lördag. Behöver ju verkligen pengarna....å det är ju ett lyxpass tidsmässigt.

Mera vatten var det ju....yes
(vem fan är det som fyller år idag??? senil....eller? eller var det igår?? hilfe....?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback