Svimfärdig

Snubben från Hbg-hem skulle vara här vid 13 å bara byta packning i vår kökskran. 55 min senare går han igen, med bytta säkringar men i stort sett funktionsoduglig kran. Så imorrn kommer troligen en rörfirma å fixar.
Kranen är så trög att rucka på att det inte går välja mellan varmt å kallt vatten knappt....
Eftersom han skulle komma 13 tänkte jag att jag skjuter på lunchen till efteråt (eftersom jag gjort det fint i köket å där var fritt från disk) men då jag står där å väntar på att han ska bli klar håller jag på å svimma. Det snurrar rejält å jag blir alldeles svettig :(

Tentapluggar...är faktiskt ganska duktig om jag får säga det själv...

Fått fin-post idag :) GLAD!

Hoppas ni har en fin ALLAHJÄRTANS!!!! <3 Här skiner solen å det är sååå fint :)

Nu....MAT

Kommentarer
Postat av: Jenny

hihi... JAG e oxå glad!! Snart har væl alla fått d som SKA ha d ;) TREVLIG alla

2008-02-14 @ 14:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback