throw away the key pliiiz

Tito fick två år, in med honom bara å låt honom sitta där å vara bitter. Han kan likagärna sitta där livet ut, "största rättskandalen i Sverige"?? my ass heller....
Smittar man småflickor med herpes, försöker ta kål på fd svärmorn å nu "hux flux" anklagas för våldtäkt?
Å att skylla på att det är för han är svartskalle (hans egna ord, INTE mina!) är väl bara å gå för långt....bränna sitt svenska pass, be my guest....fan jag blir så arg....

Jag har sånt sötsug att jag blir tokig.... här finns verkligen inte något alls i godisväg!
Idag har jag hållit mig vaken hela dagen, faktiskt... men jag har varit yr å vimsig stundvis. Blir nog tidigt i säng idag istället. Vi hade planer på att fixa å grejja här hemma ikväll, men varför blir jag ens besviken? Hade jag väntat mig att det skulle bli så? Spegeln i hallen har iaf kommit upp...
Hade då INTE blivit nåt städat vilket vi sa, så det var tur att jag nästan hann med å städa rubbet innan idag.

(skadligt att se reklam för mega-kanelbullar på teven.....baaaaaaaaah, giv mig socker goddamn it!)

Hjärtat har iaf köpt mer hostmedicin å nässpray till mig....danke danke...det kommer sitta finfint. Jag pallar inte med å sitta/ligga här som nån jävla potatis :(

Kan man baka nån god kaka utan ägg? Fissen va svag man är...


Jag har världens sötaste trosor idag.....från det ena till det andra.... Lindex faktiskt...dissat BB idag.
image430






Kommentarer
Postat av: Jenny

Hade hellre sett dom PÅ :P Sitter å jobbar... SVINtråkigt!!

2008-02-13 @ 09:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback