Tidsfördriv

Precis ätit lite lunch....jo det är sant... ska väl få upp lite energi å sen sätta mig å plugga. Helst av allt vill jag bara lägga mig i soffan å dra filten upp till öronen....men hey, man kan inte alltid få som man vill :(
Lund tur å retur alltså...givetvis väljer min mp3 å lägga av innan vi ens kommit till Ramlösa...så jag fick lyssna på alla andras högljudda diskussioner...uäck
Förkylningen har gått in i en helt annan dimension idag, den överjordiska fasen känns det som. Det rinner å är täppt om vartannat.

Hittade (har iofs sett det förut hos andra, men inte pallat fixa själv) det här på veckorevyn, å när jag nyss åt hade jag ju en sekund eller två över....så jag testade....tyckte det var rätt skujj faktiskt ;)



Sicka á la Lohan, Beckham, Miller, who? , Miller, Aniston
Jag har alltid diggat Sienna Millers frisyr där, den dära flätade saken....



Jag ser inte så pjåkig ut som Saucedo eller DiCaprio heller ;)

Näe, nu får jag ta tag i kvällen....
Mange ska tåga till Malmö å bowla å käka med Malmökontoret ikväll....så jag är home alone.... sägs vara bra för studierna...haha....

Hola guapas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback