Totalt hjärnsläpp....

Som Nordeakund är man van vid de dära jävla skrapkoderna, å eftersom jag levt på 24 kr på kontot i typ två veckor....jo det är sant.... känner jag mig lite ringrostig med kortet.
När jag nu tänkte kolla internetbanken å har fått ny dosa har jag fått totalt hjärnsläpp! Vafan har jag för kod??
Sååå frustrerande, jag VET ju det så jävla väl?!?!?

Min hjärna har gått lite på halvfart större delen av dagen känner jag. Trött efter en helgs jobbande (som ju inte ens är MIN helg...så det blir jobb helgerx3 nu....yuck!)
Man får se det som goa pengar när de väl rullar in sen...
Helt makalöst märklig eftermiddag på jobbet, aldrig är väl söndagar så förvirrat stressiga?? fattar nada....
Helt slut i huvud å kropp, märks att man vart "invalido" i två veckor.

Imorrn hoppas jag dock på träning :)
Ska kila inom CykelCity å köpa skor oxå... (men då måste jag ju kunna koden....gaaaah...jävla skitskalle till å inte funka?!) Blir en långdag i Lund imorrn, tror jag, så jag tänkte ta med mig Stella tror jag.

Varit en ganska trevlig helg trots allt. I fredags var det mys här hemma, liksom igårkväll. Kollade film, har inte hänt på år å dagar! Såg Gone baby gone, men den var ju sådär tycker jag....har ju läst boken (Dennis Lehane) å jag diggade inte den heller direkt. ATT man inte kunde gjort film av Patient 67 istället? Den är ju SUVERÄN!

Ikväll har vi ätit Shoe-making-box haha...Skomakarlåda á la Mange, var jättegott faktiskt....tyckte först det var slöseri med så fint å gott kött ;)
Suverän tevekväll för mig idag.... först köping, sen cold case å nu criminal minds! Egentligen skulle jag behöva sova, blir ju tidigt imorrn... men sova? hur skoj är det då? det är ju bara roligt på morronen å då måste man upp å hoppa jue...

När jag är frisk trillar Lajzan dit....det är ju fan med!

Näe nu missar jag vad som händer! :(

Kommentarer
Postat av: Lajza

Jag har gjort mitt bästa för att smitta över det på sofie i helgen ;) haha..
Det är väl inte mer än rättvist? Du smittar mig och jag för den vidare till henne bara ;)

2008-02-25 @ 00:41:22
URL: http://lizzaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback