abstinens var ordet...

Nu är det färdigstädat här hemma. SKÖNT! Har givetvis lämnat lite småsaker som Mange ska få göra imorron oxå, som å springa ner med resväskor, julsaker å sånt...tråk!
Duschad å halvt påklädd. Var iväg å solade, en positiv sak med å va förkyld är att man inte känner doften av sig själv efteråt!
Men nu luktar jag gott, huset luktar gott, soft corn SKA bli gott å det är fredag.

Blev inte Lödde btw, får bli nästa vecka...

OM jag får bestämma ska vi äta nachostallrik ikväll...men jag får nog inte bestämma....

Soft corn var det!


Kommentarer
Postat av: Icka

2 veckor kvar nu och magen är stor! Även om jag inte gått upp så mycket så känner jag mig störst i hela världen! =( Lägger in en liten bild i helgen på mig! Har inga pojknamn, förslag mottages tacksamt. Blir det en flicka så blir det ganska säkert en Alma. Men jag är rätt säker på att det är en pojke. Ha en trevlig helg!

2008-01-11 @ 19:11:08
URL: http://ickson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback