Åhhh Sigge :)

Sitter å kollar på Gynning på femman. Tycker hon är så sjukt skön...
Hennes lille låne-bebis heter Sigge...hur sött som  helst ju! (Om det inte varit för att första boyfriendens tröga moderat-farsa hetat så) ((å det var på den tiden jag var lite sosse-bitch))
Va säger ni om mina parenteser?!? (smäll eller??!?!?)

Skrivit ut mitt schema idag, visar sig att jag ska ha Dick Harrison :) Coolt... å de flesta föreläsningar är mellan 8.15-10 (gäsp kan man lugnt säga, men det positiva är att man då hinner tillbaka till Hbg å lunchpassen!)

Jag tycker de kan ringa å säga "Hej Jessica, dina glasögon är klara för att hämtas!"
-Åh, tack då kommer jag på studs.
"Men eftersom du är så söt å charmig så tänkte vi att du skulle FÅ dom av oss, se det som en sponsring"
- Åh, tack...det var verkligen gulligt av er!
"Inte en bråkdel så gullig som du är"

Dream on girl

Lunchspinningen idag var suverän, jag diggade varenda låt å det var ett ganska flåsigt baspass tycker jag ändå. (kanske för att kondisen är lite nere igen?!?) Synd att hon bara har det varannan vecka...
Sen vallade Liza mig lite på stan igen, mest på söder den här gången...men jag köpte inte så mkt onödigt....
Hudlotion, snorpapper å lypsyl på apoteket.... nötter å torkad frukt på Tasty House....å massa frukt å grönt på Özen. Nice!

Näe... ska ta å klä på mig (slöisen har inte duschat förrän nu!) å sen mysa upp mig i soffan med lite marabou premium å kaffe ;)

Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback