Ändrad taktik....

Igårkväll gick jag å la mig toktidigt, tror jag hoppa i bingen redan vid halv tio!!!! Men jag var riktigt trött....
Lång seg dag på jobb, sen träna ett (ok jag ska erkänna att det blir bättre å bättre ju mer steg jag lär mig) rätt så pustigt pass. Köpte med oss lite goa nötter hem ;)
Somnade nästan i soffan så jag kände att jag likaväl kunde gå å sova....

Varit lite som en zombie idag iaf, trots sovmorron....så jag vet inte om jag behövde nån extra timme sömn sådär. Min "lugna" dag (med bara en lektion på morron å en sent på eftermiddagen) blev en ganska fulltecknad dag iaf. Fick tre extra lektioner så mitt egna pluggande försvann för dagen.... men jag ska jobba både to å fre även om läraren jag nu vickat för kommer tillbaka redan imorron.
Pratade med en annan so-lärare idag å han fick mig på riktigt riktigt gott humör :)
Känner mig taggad idag igen, inte känt nån svettig, sunkig finnig fjortis på hela dagen! (kan kanske mest bero på att ja haft sexor å deras hormoner ännu inte flippat över....haha)

På hemvägen stannade jag å hämtade upp Lajza....körde ut till Väla å strosade runt. Hon köpte bland annat (i mina ögon iaf) skitsnygga spinningskor. Sicka ville osså ha, men får snällt hålla i stålarsen....jovisst! Jag hittade en hel del som fick följa med mig hem iaf.... bland annat två par brallor som jag hittade på rean (!!!!) på MQ. De båda gick på 400 spänn! Tänkte ha de ena på fredag på die Party borta på gatan.
Vi fördrev några timmar där innan vi åkte ner till IH för å kolla på handboll...spännande idag, 29-29 blev det... men domarna var rätt usla tycker jag. Framförallt när det sitter en domare jämte å poängterar alla självklarheter som de missar ;) Tyckte först att "shit, coolt...två kvinnliga domare" men när de visade hur dåliga de var så dog den lilla lilla feministen inom mig en smula....

Sen körde vi ner till Wayne´s, köpte med oss lite kaffe å jag köpte semlor till mig å min sämre hälft som vi hämtade upp när vi ändå var i farten. Liza tyckte jag skulle göra det, för hon tyckte synd om honom som jobbade än.... Det tycker INTE jag längre....
(Semlorna var btw jätte-läbbiga.... aldrig varit med om att man ersatt mandelmassejoxet med vaniljsås??)

(en vacker dag ska jag skälla ut min granne....nu kommer han hem å SMÄLLER igen sin dörr, å som om det inte vore nog så racklar han sen en 7-8 ggr för att kontrollera så han låst.....FETT med smäll skulle du ha fyllbult!)

Näe, nu har jag gjort i ordning alla papper till Christin så hon vet vad hon ska ta vid med imorrn när hon är tillbaka....eller imorrn vet hon iofs för jag ringde i em....men på fredag hade jag ju tagit mig friheten att göra ett lite större läxprov....så det har man ju fått utforma till henne nu ;)
Ska väl dra mig tillbaka.... har lite sovmorron imorron oxå. Börjar 8.50, men är lite osäker på vad första lektionerna innebär för de står inte med på mina vik-instruktioner...så jag får väl vara där i god tid.

Imorrn fyller My år :) Vi var bortbjudna om vi kunde, käka lite gott ihop å slappa.... får se vad kvällen har att ge, kan vara ganska skönt å bara vara hemma oxå känner jag.... vi ska ju dit på fredag ;)
(å med en 7-dagars-jobb-vecka kan det vara skönt å bara VARA en kväll oxå...jobbar ju hela helgen sen...URK)

Näe, sängen kallar.....

image416


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback