Aouch...

Remember.... ta det varligt med gräddtårta när du är laktoskänslig....
Blev ingen film...kom fram till att vi båda kommer sussa sött innan rullen ens börjat.
Någon av oss (dock inte jag...så er slutledningsförmåga bör säga er att det är Mange eller Mållgan) somnade redan innan kaffet kom på bordet....sicket hyfs karln har! hehe

Är väl snart läggdags, tråkigt men sant. 8-15 imorron...å lizan å jag bestämde precis att vi ska träna ihop imorrn, blir vid 17.30. Lagom tid.... jag tränar 18 som absolut senast, annars går ju hela kvällen känns det som :(
Saknar våra träningsdagar, då vi kunde åka ner på lunchpass, duscha å slappa lite å sen strosa lite på stan å äta ihop :( Inte samma sak å träna på kvällarna tycker jag...

Grattis till Mange som har namnsdag....fick mig en menande blick förut å han sa bittert "Det är faktiskt Karl-dagen idag".....hur ofta glömmer JAG nåt liksom???

Näe du GW, snart är det du å jag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback