Attjo....

Nu får du väl för fan jobba lite med mig kroppen! Motarbetar mig heeela tiden känner jag.... Vem i helvete har sagt att jag ska bli förkyld igen?? Men jag ÄR inte förkyld, jag tänker inte ge med mig....huvudvärk å trötthet känner jag inte heller av....SÅDESÅ!

Hade lite skrattfest här igår, Mange testade kläder som jag rensat ut ur garderoben....å en del av kläderna var tokroliga å se honom i.... Varför har man liksom sparat ett par finbrallor i stl XS? Men de vägrade han ens å testa....wonder why? Däremot så kom han fram till att han inte ska sälja sina Lindeberg-brallor (thank God) för de är übersnygga på...men han har tyckt att de är för tajta.... så nu ska han bara få på sig dom oxå....
Ska ta tag i resten av kläderna nu.....men kanske inte idag? har lite annat å styra med känner jag.
Plugga, träna (jo det tänker jag förr eller senare) o sen till banken....jävla hittepå....

Kaffe å frulle....magen börjar säga ifrån att den är hungrig.... men va ska man äta?

image411

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback