Barna Hedenhös?!

Nån som minns? finns den boken än? Jag vet att jag älskade när mamma å pappa läste de böckerna när jag var liten, å jag minns hur de fullkomligt AVSKYDDE dom ;)
De kom på tal idag iaf...

Var uppe tiiiidigt imorse....(iaf om man jämför med senaste tiden) Skrämde livet ur mig själv då jag glömt stänga av vibratorn i mobilen... upp å med bussen, tåg 7.10 å man var iväg...
Dick var bra igen....Drog tiden från 65 mille år sen fram till Kristi födelse i stort sett på 2 timmar....jaiks! Tur man har lite om Lucy å hominider färskt i minnet sen praktiken ;)
Sprang till tåget (ni som känner mig VET att jag aldrig springer, men det låter iaf bra) för å hinna med 10.22-tåget hem...jojomän.... buss hem, slänga i sig lite rester sen gårdagens middag å sen iväg igen...
Munka Ljungby har alltså förärats med min närvaro i 1,5 timme ungefär...var ju en baggis å hitta dit, men jävlar vad rörigt det kändes inne i skolan. Gul enhet, röd enhet, grön, blå...jaddejadde....å låst emellan alla...TUR att hon har ett hemklassrum dock!
Det kommer bli en fem klasser, en vardera i 6,7,8 å två nior. Både i svenska och i SO. Så nu måste jag läsa på svenskan lite...jaiks! De ska snart ha nationellt prov där, å vad tyckte Sicka om svenska i skolan??? Bläe...

Hem igen, regnat som fasiken :( Liza haffade mig på msn å vi bokade in spinning. Men först lite vila... kände huvudvärken komma så jag vilade en stund så försvann den.
Bettan å Liza kom å hämta upp, sen ett spinnpass med Anna :) Trevligt!! Kommer jag säkert göra om, ääääven om jag diggar lunchpasset på onsdagen oxå.
Liza stannade (hmmf) kvar (hmmf) i stan...så jag fick ta Bettan hem hit....det var en upplevelse minnsann!

Ätit lite rester från gårdagen (ibland är det bra å leva singelliv, för då finns det oftast rester kvar till mig med mat som JAG valt å JAG tycker om) ska väl slappa lite i soffan/läsa lite, både egen skola å vik.skola...
Blir nog å kika på dokumentären på femman....skrämmande men sant. Vet inte om det är nåt annat skoj å se?

Heath Ledger är död...Läskigt... familjen vill mena att det måste vara ett misstag... sorgligt i vilket fall :(


image412



Kan man få en sån unge som är med i Kavli-reklamen???
najs moves!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback