Bättre sent än aldrig...

Har inte fått tummarna ur stussen å tagit bort julsakerna ännu, men nu är de iaf i lådan å jag håller på å ta ner julstjärnor och julljusstakar. Ska ändra om lite i inredningen...vill ha med mig Mange till Ikea en sväng, vill köpa ett litet bord att ställa i burspråket. Inte för att det är världens snyggaste bord, och helst skulle jag vilja ha ett med en hylla undertill....nån som har nåt bra tips? Det ska vara i björk dock, det är det som begränsar en ju.... :(
Tänkte man skulle göra en lite mysig läshörna där i burspråket....det står ju en sjukt skön fåtölj med fotpall där...
Annat som ska inhandlas på Ikea är blommor och värmeljus....kika på gardiner till vardagsrummet oxå, verkar vara döfött å hitta några som är längre än 2.20 och som är SNYGGA....

AAATTJOOOO

Det är fanimej dags å bli frisk nu...

Annars är planerna för dagen få....hade det inte regnat så hade jag klätt mig varmt å gått å solat, men jag har inte kommit ut på flera dagar så varför idag? Skulle behöva fräscha upp mig lite känner jag, känner mig som ett spöke :(

När är det julsakerna ska ut egentligen? Knut? alldeles för länge tills dess....å då ska kussen bli mojja sägs det, men jag tycker lillsaken ska komma ut NU! :) Sååå nyfiken...

Näe, fejja till lyan lite så här blir finare än finast? (you wish)



Tack mamma, du är alldeles för snäll <3  

image393

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du e ju så redig :P Ja behöver OXÅ...

2008-01-09 @ 13:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback