Brillorm 2

Man ska inte låta tramsbyxan få fatt i kameran....
MEN, när hon väl gör det så kom hon på att hon ju svurit till Liza om att hon (kanske skulle sluta å skriva om sig själv i tredje person...schizo....yes)
ska anstränga sig alltmer för att göra sig kvinnlig å fin....
Är nog en pojkflicka, har nog alltid vart (eller va säger mamma om saken?) med ytterst ytterst få undantag i livet.
Så för att bevisa att jag faktiskt KAN:



Bevis 1: Jag har faktiskt sminkat mig....lite men dock... fingret skuggar duktigt
Bevis 2: Jag har klätt mig i annat än huvtröja....
Bevis 3: Jag har satt upp håret där bak med klämma (inte snodd!!) känns otroligt vuxet dessutom.
(Bevis 4: Man kan liiiiite granna se färgen i håret....har nästan försvunnit nu)


Men....som alltid....spårar lätt ur....



(Bevis 5: Jag har faktiskt nagellack, pärlor i öronen, ring å halsband!)

Gick bra på banken, förde över stålars för glysen å kassörskan var på mig om ifall jag valt pensions-tjofräs....what?? Näe, nu känner jag mig grymt gammal... Ska man REDAN börja tänka på pensionen? Jag har ju för fan inte ens jobb än... MEN, hon bokade in mig på ett pensio-möte nästa vecka... (bara det känns ju skrämmande vuxet, möte på banken...jaiks!)
Glysen är perfa... sitter skitbra men har inte vant mig vid att de är så grova i skalkarna.
Gick till bibblan, lånade fyra böcker...varav en tegelsten...tack så jävla mkt Harrison! :(
Ringde Mange, men han hade inte tid för mig så jag hoppa på byssen hem igen.
Ätit precis å ska väl ta tag i garderobsrensningen igen... träning vid 17 tror jag. Klockan springer för faen iväg!

Här är de förresten...tack mamsan för presentkortet! <3 Bästa julklappen...



Dags å speeda på lite hög å rockig musik....så energin inte sjunker å jag somnar i soffan...
Där gör man inte mkt nytta!

Ciao again

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du ÄR INTE klok :P hehe... Kan man annat än å garva?! Men glasögonen ser riktigt fina ut, svårt få kort!! Hoppas ja SNART får se dom IRL ;) KRAMA

2008-01-17 @ 15:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback