Brillorm

Skönt det var att komma upp tidigt imorse, jo faktiskt....jag talar sanning!
Tog bussen tio över nio... fick sitta i Synsams soffa å vänta en stuuuuuuuund innan optikern kom på att jag hade tid halv tio å inte tio. Jaja...trevlig var hon iaf.
Brytningsfelet var näst intill borta, men synen hade försämrats liiite.
Gulle-Liza kom ner å var smakråd, tacka fan för det....tänk om optikern lyckats lura på mig ett par guldiga glasögon?!?! Eller ett par med bling-bling...näe, ingen risk iofs ;) Jag är ju inte direkt typen som faller för blingbling....
Det blev iaf ett par svarta ganska grova bågar från Emporio Armani, klara om en vecka...försökte hitta en bild, men det var svårare än trott att hitta. Ni får se live nästa vecka helt enkelt....

Åkte upp till Ikea å shoppa lite....doftljus, barnvänliga glas, påsförslutare och parmesan....SANT, de säljer sketabillig parmesan! 25 spänn för 200g tror jag det var. Sen bar det in på Flower Team, köpte tre blommor varav en vit å fin amaryllis (som tyvärr blev dekapiterad redan i trapphuset här utanför....suck...jag sa ju det Liza!).
In på själva Väla å åt lite å kollade lite annat smått å gott. Sen ner på söder igen, kollade lite "folk" (objekt hemlig...haha) en smoothie satt fint å sen gick vi till Özen för å köpa frukt å grönt.

Nu hoppas jag snart att hjärtat kommer hem från sin badminton så vi kan äta strax...Huuuungrig igen, ett starkt tecken på att jag börjar bli mig själv igen!
Orkar inte laga nåt avancerat så det blir bara wienerkorv i bröd....eller kåv me brö som man så fint oxå säger...
Nu ringer han precis å dissar mitt matförslag så då får han FANIMEJ laga nåt själv....SÅDESÅ

Dags för fajt istället för kramar :( Bortskämda jävla karl (dumma mig som skämt bort honom)

Ris å kyckling....jaddejadde....jaha :(

Kommentarer
Postat av: Lajza

haha stackars blomma ;) ta nu hand om dom andra :)
så trevligt att spendera dagen med dig kan du tro görs gärna om! :) "objekt hemlig", kunde inte sagt det bättre själv,, fast det var en syn som fick mig på bättre humör iaf :)whi nää åter till mitt älskade kaffe,, over an out :)

2008-01-10 @ 20:15:36
URL: http://lizzaa.blogg.se
Postat av: Anna

Jasså då får man svänga till Ikea o fynda parmesan dådå! Det visste jag inte, man lär sig nått varje dag när man läser din blogg....tss...=)

2008-01-10 @ 20:49:47
URL: http://annalollo.blogg.se
Postat av: Anna

Jasså då får man svänga till Ikea o fynda parmesan dådå! Det visste jag inte, man lär sig nått varje dag när man läser din blogg....tss...=)

2008-01-10 @ 20:56:21
URL: http://annalollo.blogg.se
Postat av: Anna

Vet inte om det var sådär superintressant, du missade inget viktigt..=) Går ju såna där dokumentärer var och varannan dag tycker jag!!

2008-01-10 @ 22:03:43
URL: http://annalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback