Congrats!

Grattis till lillebror som fyller 21 :) Du fick dig en present trots allt!

Gårdagen först...blev en ganska slapp kväll. Mange kom hem strax innan 21 (!!!) å vi åt lite tacopaj å mös i soffan med repriser av På Spåret å Lets Dance...hehe....geeks jag vet! ;)
Fick ett sms av "damp-My" som hade tråkigt så hon å jag for till Slabbedonk å drack milkshake å snacka skit, medan karlarna spelade lite Guitar Hero.
Gick väl hem därifrån vid 2-snåret.

Fick sms av mamma oxå igår som fråga om de kunde komma ner idag :) Jätteglad blev jag, för jag ville verkligen ha åkt hem i helgen.
Så i förmiddags dök de upp, la familia <3
Fikade lite frulle, käkade lite tårta å sen for vi ut till Väla å fördrev lite tid. Ner på stan å åt sen....yummi!
Hem hit å bara slappade lite innan de for hem igen, snabbvisit som verkligen uppskattades.
Har suttit å planerat lite nu, skönt att inte styra upp exakt ALLT för ALLA lektioner iaf.
Blir nog en tuff vecka...först fem dagar jobb....fest på fredag....jobba lö-sö... sen mellan varven ska jag försöka plugga SKETAMYCKET historia som jag ju missar tre föreläsningar av nu i veckan....jaiks...

Näe, nu ska jag hämta upp min sambo (behöver jag skriva vart han är?) å så ska vi först sola lite, sen hämta mat å om vi orkar se en film ikväll innan det är dags för dejt med John Blund!

Ciao

image414

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback