Det är ju inte sant ändå...

Varför i helvete ska alla jävla räkningar (läs: jag har egentligen inga...betalar egentligen bara radiotjänst och min mobil å jag har kvartalsräkningar) komma samtidigt?
 Å varför NU, när mitt konto är på minus....
Sprang glatt ut i hallen för å hämta posten som kom nu, men vad möts man av? Radiotjänstkuvert...å de jävlarna ska väl dessutom höja avgiften läste jag.

Jag blir så lessen, vill bara krypa tillbaka under min sten å stanna där... men idag står stortvätt å storstädning på schemat. Får se hur långt jag orkar.... är INTE alls piggelin. Är i valet å kvalet om jag ska sjuka mig inför helgen, känner i ögonen att jag har lite feber...men jag har ju aldrig varit sjuk innan, å man vet ju vad man sätter dom i klistret om man sjukar sig....får väl helt enkelt stå ut :(
Om jag så får sova hela nästa vecka för att kroppen ska återhämta sig....

Blä...

Purk

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jessica!! Tänk på dej själv inte på andra. Ja VET att d e svårt. Men hur mycke har inte du ställt upp för andra som sjukat sej i sista minuten. Kän efter hur du känner dej imorron å ta ställning till d då!! KRAM

2008-01-04 @ 12:15:07
Postat av: Lajza

varför finns det ingen träning anpassad för oss sjuklingar så man hade kännt att man hade gjort ngn nytta iaf? ;) haha! Försöker få kontakt med dig på msn nu,, svårflörtat idag? ;) nu så,, haha

2008-01-04 @ 13:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback