Döm om min förvåning...

...men Mange är redan hemma å vi är färdigätna å mätta å glada :)

Måndag....började 8.15. Haft fyra lektioner bara, men ATT de tog på krafterna! Niorna är i en klass för sig alltså... makalöst sex-tokiga å tramsiga som få :( Ursäkta men vem bryr sig om en fjortis sexliv?
Grow up!

Kom hem, åt lite mellis....knäcke å smoothie... sen slocknade jag i soffan. Var inte riktigt planerat...men gott var det ;)
Kaffe, lite överbliven prinsesstårta å möjligen en film såsmåningom står på schemat. Är inte van vid att ha Mange hemma känner jag....hehe, man anpassar sig snabbt!

Frågade Mange om vi skulle göra nåt mysigt ihop på AllaHjärtans....
-Vi ska äta ostbågar

JAHA? Kanske inte var vad jag tänkt mig...men ok....

Solade igår...lovely! Var till å med en elev som kommenterade det...trots att han inte sett mig innan (?)

Kaffe var det... å tåååååååååårta! (smal kan man bli en annan dag)


image415


Kommentarer
Postat av: Henke

Ostbågar? Haha, den mannen alltså!

2008-01-28 @ 20:41:43
URL: http://braashenke.blogg.se
Postat av: Jenny

ÅÅååååå VA GOTT!!! Men ja har precis vatt å tränat medel :P

2008-01-28 @ 20:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback