Done

Färdigstädad....(dock liiiite halvhjärtat)
Nästan färdigtvättad....ska bara hämta upp det torra i källaren.
Känns sååå skönt att ha det städat inför helgen, å vad har man för val när Mange säger "jag städar som princip inte på fredagar å lördagar för då ska man va ledig".....När har han annars tänkt å städa? Söndagen.....skämtar du?
Jaja...skönt iaf....

Har samlat vuxenpoäng idag oxå....passade på att frosta av frysen, något som inte är så påfrestande å ansträngande. Till lunch lagade jag köttfärssoppa med chili, det satte fräs på snoken kan jag lova!
Inte sovit idag....får se när jag slocknar ikväll....

Sängen ser sååå inbjudande ut med de nya fina sängkläderna! Tack svärisarna....

Ikväll blir det späckad fläskfilé med klyftisar (om jag får bestämma) å sparris med parmaskinka till förrätt... man vill ju najsa till det nu när jag jobbar typ tre helger i rad :(

Näsan rinner.... för den som antecknar så har jag nog haft näsblod 15 ggr idag....

Ska ringa å stressa hem sambon nu....han har FAKTISKT slutat nu ju...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback