Fuck you-fingret

Idag har jag en sån där dag då man bara velat ligga kvar under täcket...
Varit trött å matt, inte orkat ta mig för att göra nånting.
Har DOCK ringt till Historiska institutet i Lund å fått hilfe med att efteranmäla mig. De i Malmö verkar då inte ha sina telefoner för att svara i iaf :( Men efter två signaler till LU så svarar ängeln själv, som hjälper mig med ALLT. Anmälningskod, registreringsdag, mailadresser och rubbet. Tacka Gud för Lunds Universitet, där är det ordning å reda!!!

Blev lite hungrig å skulle skära upp en halv fralla till mig.... men ibland är det inte jättebra att ha jättevassa knivar som är bäst-i-test....om man inte är riktigt uppmärksam så skär man av sig halva fingertoppen :( Blöder som fan å gör svinont!!!!!!!! Stackars FuckYou-fingret....

Har bara legat i soffan hela dagen och småslumrat. Jag orkar inte med det här längre...jag vill bli frisk!
Jiiiiises Liza vad var det för nässpray du rekommenderade? Mange å jag låg å skrattade/grät igår när vi la oss. Tårarna bara sprutade, så jävla starkt!! Men det var konstigt nog bara igår, känner inte alls samma smärta idag...

Byta plåster, detta är igenomblodat redan...
Det är väl själva faen....

Kommentarer
Postat av: Lajza

haha visst är det effektivt? jag blir likadan på det,, lite grejen,, fast man vänjer sig snabbt :) haha nu fick jag mig ett skratt idag också =) sov gott tjejen!

2008-01-09 @ 00:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback