Gott nytt, snuva å ostruktur

Åh, snart kan man nog nästan rösta fram mig till den mest inaktiva bloggen?
Har varken orkat eller haft tid å sitta här känner jag....

Nyårsfirandet har varit bra, somnade innan tolvslaget men vakna till liv så jag fick se lite raketer. Skumpan låg dock kyld å färdig kvar i kylen....jaja...så är det ibland. Man kan ju inte va pigg jämt? Har man varit upp sen halv fem på morron FÅR man somna vid 22 ;)
Gick en promenix på stranden o
ch plockade lite snäckor....(kanske dags å plocka ur fickorna nu Svensson?)
Åkte hem å käkade lite, hade lovat att jobba på kvällen... så jag jobbade 16-24 å lillchiefen hoppa på mig så jag fick jobba 8-16 igår oxå.
Dessvärre var han inte det enda som hoppat på mig, elaka bacillusker har attackerat mig kropp å jag är numera halvdöv, jätteförkyld å har ont i leder å huvud.
Hade satt upp tvättid i morse men upptäckte igår att vi saknar tvättmedel (vad saknar vi INTE liksom) så jag fick sova lite längre idag. Tror där är tvättid imorrn oxå....får handla idag.

Har noll koll på allting känner jag.... varken pengar, hemmet, mig själv, eller framtiden....jag hatar verkligen att inte ha kontroll!!! Blir stressad in i märgen....

Ska väl försöka få i mig kaffet jag faktiskt satt på (mest av rutin, inte sug) men jag känner inte alls att det ska bli gott. Fick en ny kaffebryggare i julklapp av bröderna.... najs!
Sen är planerna för dagen att ta tag i studiesituationen i vår, att städa lite..... får se hur mkt man orkar, just nu vill jag bara dra täcket över mig å se på film/sova i soffan.

Ynklig Svensson som bara vill till friskis å spralla loss....innerst inne :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback