Hade varit intressant...

...att närvara vid rättegången mot Tito Beltran. Tycker historien verkar helt bisarr....
"Jag får inte stånd av massage" Nähä, men ojsan...klart du är oskyldig då då, sorry gå du hem nu då...???
Diggar oxå Lundqvist (?) kommentar om att hon luktat i barnflickans trosor å känt lukten av sperma...what?
Yuck... men om allt man hört om TB så finns det bara ett alternativ. Lås in å kasta nyckeln....han är lite bra förtjust i unga flickor enligt mig.

Jaja... nog om denna man. Han förtjänar egentligen inte ens en stavelse.

Måndag, vaknar å guess what? Näsan är  heltäppt igen.... SUCK!! Så till frulle idag blir det en leopard-smoothie...haha... gul med svarta prickar ;) Ananas, banan å passionsfrukt i...smakar faktiskt gott, det var en chansning. Liza å jag drack en med päron+lime i förra veckan på Max...var ju ingen favorit direkt.
Men träna det SKA jag....sådeså....kosta vad det kosta vill.

Jag känner inte igen den man som jag bor med längre....vem är han?? i morse hade denne man bäddat sin sida sängen....wazzup with that? samma man har diskat en maskin disk....
Säg inget till Magnus, men jag behåller hellre denna man ;)

Har jag förresten sagt att Svante har lämnat jordelivet? Han tog sig utanför min bekvämlighetszon å rejsade ut i hallen, å när en spindel rör sig så tänker min hjärna bara en sak "toapapper!!!!!!!!!!!" så Svante och alla hans ben hamnade dessvärre i toaletten. MEN, jag kan inte direkt säga att jag saknar den där lille äckliga som tittade på en när man kissade...

Fortfarande inget namn på bebben?? Ingen notis i tidningen än iaf...får väl ringa mojjan idag å höra om skvallerdrevet gått än.

Näe, dags å fånga dagen! yeah klyschigt

image397

Idag gick det ju....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback